Još jedan plus za zeleni čaj


Vrlo ljekovitom, zelenom čaju, posljednjim istraživanjima, pripisan je još jedan veliki plus. Naime, otkriveno je da starije osobe koje žele što duže ostati vitalni trebaju redovito piti ovaj ukusni napitak!

Hvalospijevu zelenom čaj i njegovim blagotvornim antioksidantima čini se još uvijek nema kraja. Koliko je dobro uzimati barem jednu šalicu ovog aromatizoranog napitka svaki dan pokazalo je i najnovije istraživanje čiji su rezultati objavljeni u stručnom časopisu American Journal of Clinical Nutrition.

Studija je pokazala da oni koji redovito piju zeleni čaj imaju veću vjerojatnost da će duže ostati vitalni i aktivni u trećem životnom dobu, pojašnjavaju istraživači.

Istraživanje je obavljeno na čak 14.000 osoba u dobi od  65 do 68 godina. A 13% njih koji su kozumirali manje od jedne šalicu zelenog čaja dnevno, priznalo je da imaju određenih poteškoća prilikom obavljanja svakodnevnih aktivnosti. S druge strane, 7% onih koji su svakodnevno pili oko 5 šalica ovog ukusnog čaja, oduševili su istraživače svojom vitalnošću i sposobnošću da obavljaju svakodnevne poslove bez ikakvih poteškoća.


A.A.
 


 
Pošalji prijatelju
 
 
 
Postavi komentar
 
 
 
Komentari (0)
 
Vaše ime:
Vaša e-mail adresa:
E-mail prijatelja:



 
Vaše ime:
Vaša e-mail adresa:
Naslov poruke:
Poruka:



Upiši kod:
Vezane vijesti
Koje su zdravstvene prednosti soje?
Soja su dio velike obitelji mahunarki, koja uključuje grah, grašak, leću i slanutak. Soja je jedna od prvih…
Najbolja hrana za zaposlene
Iako se trudite zdravo jesti, na poslu vjerovatno birate između grickalica i visokokaloričnih sendviča. No,…
Nutricionisti tvrde da su masnoće, ipak, zdrave!
Nakon mnogih upozorenja o štetnosti masnoća, vjerovatno ih i vi gotovo izbacili iz ishrane. No, nutricionisti…
Zdravstvene prednosti kurkume
Kurkuma je korištena više od 2500 godina u Indiji, gdje se najvjerojatnije prvi put koristi kao pigment. Ljekovita…
Osvježavajući energetski napitak koji sagorijeva masnoće
Zaboravite kupova energetska pića! Ljepota.ba donosi vam jednostavan recept za prirodni osvježavajući energetski…
Hrana za raspoloženje
Stručnjaci kažu da raspoloženje može uticati na to za kojom hranom čezneš ili te čak natjerati na pomisao…
Istina o kokicama!
Neki kokice stavljaju na popise zabranjenih namirnica, dok ih drugi preporučuju kao zdrav međuobrok. Šta je…
Grah za zdravo srce
Grah je najpoznatija mahunarka koja je dugo godina poznata po tome kao vrlo zdrava namirnica. Posebno je grah…
Nar, šipak ili supernamirnica!
Osim što je veoma ukusan, nar je izrazito koristan i za vaše zdravlje. Sok ove supernamirnice bogat je antioksidansima…
Namirnice koje snižavaju holesterol
Našem tijelu je potreban holesterol, jer ova masnoća štiti naše ćelije. Ali ona može i suziti naše krvne…
 
 
TAGOVI
MOJI TAGOVI
Ivan Herceg Tatjana Jurić
Copyright © 2010 Sva prava pridržana