Dječija prehrana
Jednolična hrana - najgori izbor!
Istraživanja pokazuju da djeca vrlo često imaju nedostatak željeza i cinka, upozoravaju stručnjaci.
Meso, krompir, mliječni proizvodi, tjestenina, ponekad povrća, sokovi s dodatkom vještačkih boje i šećera, te čaj zaslađen bijelim šećerom. Ni traga leći, slanutku ili tofu...to je kritičan način ishrane za djecu, slažu se svi nutricionisti. Roditelji često griješe je previše slušaju želje svoje djece, ne pitajte se koliko je zapravo takva hrana uopće dobra za njih.
U ishrani mališana preferirajte dosta voća i povrća, orašastih plodova, pa čak i alge. Svome dijete, osigurajte ishranu bogatu neophodnim hranjivim tvarima, te vitaminima i mineralima koji im nedostaju, savjetuju stručnjaci, napominjući da dijete koje nema dovoljno željeza, neće moći biti dovoljno koncentrirano u školi.
Iako su prilično štetni, ne morate u potpunosti uskratiti dijete za konzumiranje slatkiša, ali bi bilo dobro čokolade i bombone zamijeniti svježim ili suhim voćem, koji je npr. umočeno u čokoladu. Slatkiše dozvolite djetetu, tek onda kada pojedu kvalitetan obrok. Neka im to bude i svojevrsna nagrada.
A.A.
Vaša e-mail adresa:
E-mail prijatelja:
Vaša e-mail adresa:
Naslov poruke:
Poruka:
Djeca su posebno izložena ozljedama u kući, često i na mjestima ili od predmeta za koja odresli i ne pretpostavljaju…
U dosta situacija djeca znaju postati mušičava, a kako bi to izbjegli umjesto zahtjeva i prijetnji potrebno…
Vječno je pitanje i uzrok mnogih bračnih svađa: do koje bi granice brižni roditelji trebali popuštati i štititi…
Za roditelje i dijete odlazak u krevet može predstavljati pravi problem. Međutim, sa nekoliko jednostavnih trikova…
Kada postanu majke, žene, svo svoje slobodno vrijeme, koje su ranije posvećivali samo sebi, poklanjaju svojim…
Kako piše Daily Mail istraživanje koje je sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je da je broj žena koje su…
Kako tvrde naučnici, kada postanu očevi, mnogi muškarci dosta odrastu te su u stanju okrenuti leđa alkoholu,…
Istraživanja pokazuju da djeca vrlo često imaju nedostatak željeza i cinka, upozoravaju stručnjaci.
Nedavno provedeno istraživanja pokazalo je iznenađujuće rezultate: Majčin glas čini čuda! Naime, na Univerzitetu…
Da li vam se na sami spomen njegove majke ledi krv u žilama? Ta žena preuzela je mitske razmjere kada je riječ…






