Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
Ishrana u najranijim danima novorođenčeta bitno utječe na kasniji zdravlje, pokazuju neka istraživanja.
Novorođenčad koja su majke dojile, prema istraživanjima, u prve tri godine života imaju niži krvni pritisak od beba koje su hranjene zamjenama za majčino mlijeko u obliku praha jer, ono sadrži mnogo veće količine proteina. Osim pritiska, ustanovljeno je i da su dojenčad imali nešto veći obim glave. Do ovih rezultata, u svojim istraživanjima došli su francuski istraživači sa Univerziteta Claude Bernard.
Koje su dugoročne posljedice povišenog krvnog pritiska i manjeg obima glave, da li će te razlike, tokom godina nestati, istraživači (još uvijek) ne znaju. Za to su potrebna opsežnija istraživanja u kojem bi bio praćen rast i razvoj djece tijekom određenog vremena.
Majčino mlijeko je najbolja nutrijenata koje dijete može dobiti, iako sadrži manje vitamina D nego mlijeko u prahu. Međutim, bez obzira na to, pojedine nove majke ne žele dojiti iz različitih bioloških problema, ili pak zbog posla ili drugim čimbenicima zapravo ne mogu dojiti. Istraživanje je obuhvatilo 234 djeteta u dobi od sedam dana do 3 godine, koji su bile podijeljene u tri grupe. Prva grupa majki dojile su do četvrtog mjeseca, dok su bebe u ostale dvije grupe hranjene samo mlijekom u prahu: jedna grupa s manjom, a druga s većom količinom proteina. Nakon petnaest dana starosti, djeca koja su dojena imala su niži nivo inzulina u krvi od drugie dvije grupe, ali je ta razlika znatno smanjena nakon devetog mjeseca starosti beba. Sa tri godine između grupe djece nije bilo nikakve razlike u duljini tijela i težini. Jedino je kod djece koja su konzumirali mlijeko u prahu zabilježeno u prosjeku pola cm manji opseg glave.
Ako ipak, iz bilo kojeg razloga, nećeto dojiti vaše dijete, trebali biste, savjetuju stručnjaci, povesti računa da odaberet zamjenu što sličniju pravom majčino mlijemo, kako bi se hormoni rasta proizvodili u istoj količini kao i kod dojenih beba.
A.A.
Vaša e-mail adresa:
E-mail prijatelja:
Vaša e-mail adresa:
Naslov poruke:
Poruka:
Re: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
free auto insurance quotes 097195 compare cialis levitra viagra 7788Re: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
viagra :-(( cheap car insurance :(((Re: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
free car insurance quotes vnkm viagra %-PPRe: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
accutane 8O viagra jjbqRe: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
tramadol 8935 buy accutane 8[[[Re: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
ultram and prozac czw ultram 8[[[Re: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
XRydjT clyqqvkkzvolRe: Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
Ve1žened.Prosedm o odpověď na ote1zku. Ktere9mu Finančnedmu fařadu se plated daň z převodu nemovitosted? V medstě trvale9ho bydliště původnedho maeltjie, nebo v medstě prodane9 nemovitosti.Děkuji Milan KošednStudije pokazuju da se ljudski sluh razvija tokom posljednja tri mjeseca trudnoće, a pužnice unutarnjeg uha…
Kanadski institut za istraživanje zdravlja proveo je istraživanje u kojem je utvrđeno da djeca koja su duže…
Odvikavanje djeteta od pelena ne mora biti tako teško kao što se to čini većini roditelja. Ako znate kada…
Kako tvrdi jedan južnoafrički pedijatar, djeca bi do treće godine života trebalo da spavaju sa majkom u krevetu.…
Najnovija američka istraživanja pokazala su da je najidealnije, pupčane vrpce, prerezati tek tri minute nakon…
Ishrana u najranijim danima novorođenčeta bitno utječe na kasniji zdravlje, pokazuju neka istraživanja.
Bebe su vrlo tajanstvene i zanimljive. Koliko god mislimo da sve znamo o njima i da su vrlo predvidljive, situacija…
Ukoliko se sačeka sa rezanjem pupčane vrpce tri minute nakon rađanja bebe, samoj bebi se može osigurati veća…
Vjerujemo da ste već i sami primijetili da se brak više ne smatra osnovom za uspješnu vezu i roditeljstvo.…






