Sve je veći broj vanbračne djece


Vjerujemo da ste već i sami primijetili da se brak više ne smatra osnovom za uspješnu vezu i roditeljstvo. Ovo nije u potrpunosti zavladalo, ali nije više tabu ako se neko odlučiti imati djecu bez bračne veze.

Ljudi više ne vjeruju da je brak izraz duboke povezanosti između dvoje ljudi i da je osnova za uspješno roditeljstvo. Podaci koji govore u prilog ovome su: 30 % ljudi od 18 do 29 godina se slaže d aje uspješan brak jedna od najvažnijih stvari; 66% ljudi vjeruje da su parovi koji nisu vjenčani, a imaju djecu štetni za društvo; 55% ljudi iznad 30 godina se slaže sa roditeljstvom izvan braka.

Još uvijek se većina roditelja odlučuje za brak, jer imaju više povlastica. Također ono što zabrinjava roditelje jeste diskriminacija prema djeci koja su iz vanbračnih porodica. Dosadašnja istraživanja pokazuju da se takva djeca ne razlikuju i da njihove odluke nisu povezane s tim da li su odgajanu u vanbračnoj ili bračnoj instituciji.

U našoj državi se još uvijek većina ljudi odlučuje za brak kada djeca budu na putu. Još uvijek je popularno prvo pitanje kada se neko udaje: „Jesi li trudna?“  Ostaje nam da se nadamo da će se smanjiti predrasude i da ljudi neće praviti razliku među ljudim koji imaju djecu u braku ili bez njega. Vrijeme je da shavtimo da je ljubav i nježnost najvažnija.

Safa Filipović
 


Tagovi: DJECA

 
Pošalji prijatelju
 
 
 
Postavi komentar
 
 
 
Komentari (0)
 
Vaše ime:
Vaša e-mail adresa:
E-mail prijatelja:



 
Vaše ime:
Vaša e-mail adresa:
Naslov poruke:
Poruka:



Upiši kod:
Vezane vijesti
Bebe se sjećaju muzike koju su majke slušale tokom trudnoće?!
Studije pokazuju da se ljudski sluh razvija tokom posljednja tri mjeseca trudnoće, a pužnice unutarnjeg uha…
Majčino mlijeko pomaže djeci da budu pametnija
Kanadski institut za istraživanje zdravlja proveo je istraživanje u kojem je utvrđeno da djeca koja su duže…
Odviknite bebu od pelena u 4 koraka
Odvikavanje djeteta od pelena ne mora biti tako teško kao što se to čini većini roditelja. Ako znate kada…
Bebe trebaju spavati sa majkom u krevetu do svoje treće godine
Kako tvrdi jedan južnoafrički pedijatar, djeca bi do treće godine života trebalo da spavaju sa majkom u krevetu.…
Pupčanicu prerežite tek nakon tri minute!
Najnovija američka istraživanja pokazala su da je najidealnije, pupčane vrpce, prerezati tek tri minute nakon…
Dojenje mnogo zdravije od mlijeka u prahu!
Ishrana u najranijim danima novorođenčeta bitno utječe na kasniji zdravlje, pokazuju neka istraživanja.
Zanimljivosti o bebama koje niste znali
Bebe su vrlo tajanstvene i zanimljive. Koliko god mislimo da sve znamo o njima i da su vrlo predvidljive, situacija…
Pupčanu vrpcu ne treba rezati barem 3 minute nakon rođenja
Ukoliko se sačeka sa rezanjem pupčane vrpce tri minute nakon rađanja bebe, samoj bebi se može osigurati veća…
Sve je veći broj vanbračne djece
Vjerujemo da ste već i sami primijetili da se brak više ne smatra osnovom za uspješnu vezu i roditeljstvo.…
Pet na dan za razvoj djeteta!
Pet na dan!? Ne, naredni redovi ne donose samo preporuke o obaveznih pet porcija voda i povrća na dan, nego savjete…
 
 
TAGOVI
MOJI TAGOVI
Ivan Herceg Tatjana Jurić
Copyright © 2010 Sva prava pridržana